Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Osadchyi V$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Osadchyi V. 
Preparation of Future Web Developers to Knowledge Certification and Employment in Universities of Ukraine [Електронний ресурс] / V. Osadchyi, V. Kruglyk // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 23. - С. 7-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_23_3
Одним з основних факторів успішного працевлаштування є вибір професії, що користується попитом на сучасному ринку праці. Для цього потрібно проаналізувати професії, які будуть користуватися попитом в майбутньому, щоб забезпечити високий рівень доходів і стабільну роботу. На думку багатьох експертів, розвиток сучасних технологій є основним фактором, який стимулює зростання продуктивності та економіки в цілому. Ця тенденція характеризується станом ринку праці, коли значна кількість перспективних професій пов'язані з ІТ-сферою. Професія програміста є однією з найбільш затребуваних спеціальностей на ринку праці. На сьогоднішній день, веб-розробка є одним з основних завдань у галузі розробки програмного забезпечення. Розглянуто вимоги до веб-розробників. Розглянуто вимоги до фронтенд і бекенд розробників. Розглянуто рівні кваліфікації та вимоги до них. Розглянуто мови програмування для навчання. Це HTML5, XML, ccs3, javascript, PHP, sql. Розглянуто особливості сертифікації рівнів програмістів. Розглянуто зміст дисципліни "веб-розробка", щоб одержати необхідні навички і знання в цій галузі. Розглянуто структуру навчального посібника з дисципліни.
Попередній перегляд:   Завантажити - 489.845 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Osadchyi V. 
The Model of the Intelligence System for the Analysis of Qualifications Frameworks of European Countries [Електронний ресурс] / V. Osadchyi, K. Osadcha, V. Eremeev // Computing. - 2017. - Vol. 16, Issue 3. - С. 133-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Computing_2017_16_3_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 443.035 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Osadchyi V. 
Development of the information system for forecasting collision between birds and wind farms [Електронний ресурс] / V. Osadchyi, V. Siochin, P. Gorlov, V. Yeremieiev, E. Osadcha // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 4(2). - С. 29-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_4(2)__3
Створено інформаційну систему для обробки результатів спостереження птахів на території вітропарку. Інформаційна система забезпечує зберігання й обробку результатів моніторингу, проведення статистичного аналізу даних і отримання прогнозу можливості зіткнення птахів із лопатями вітрових електроустановок. Математична модель прогнозування надає можливість проводити розрахунки в разі неповної інформації про параметри вітроколеса. Як приклад розглянуто екологічну ситуацію на території вітропарку "Приморськ-1", який розташований на узбережжі Азовського моря. Опрацьовано інформацію по 5923 зареєстрованим птахам 45 видів. У небезпечній зоні зіткнення птахів із лопатями ротора на висотах між 48 і 182 м виявлено 72 особини чотирьох видів: Larus ridibundus (43 птаха), Merops apiaster (15 птахів), Buteo buteo і Circus aeruginosus, відповідно, 5 і 9 птахів. Оцінювання ризиків зіткнень здійснено для одного року експлуатації вітрового парку з урахуванням поведінки птахів у різні сезони річного циклу (зимівля, міграції, гніздування). На підставі отриманих даних проведено аналіз можливості загибелі птахів за рахунок їх зіткнення з лопатями роторів. Розрахунки проводилися за допомогою моделі, яка побудована відповідно до рекомендацій Фонду "Шотландська природна спадщина". Ймовірність зіткнення птиці у разі знаходження в просторі ротора слабко залежить від її геометричних розмірів і знаходиться в межах 11 - 14 %. Прогнозування загального числа зіткнень у розрахунку на одну турбіну за один рік перебуває на рівні 0,07 - 0,25 птаха. З цієї кількості майже половина відноситься до Larus ridibundus. Сумарна кількість зіткнень усіх птахів протягом одного року експлуатації вітропарку з 26 турбінами складе майже 1,7 - 6,5 особин. Отримані дані узгоджуються з результатами робіт європейських дослідників.Створено інформаційну систему для обробки результатів спостереження птахів на території вітропарку. Інформаційна система забезпечує зберігання й обробку результатів моніторингу, проведення статистичного аналізу даних і отримання прогнозу можливості зіткнення птахів із лопатями вітрових електроустановок. Математична модель прогнозування надає можливість проводити розрахунки в разі неповної інформації про параметри вітроколеса. Як приклад розглянуто екологічну ситуацію на території вітропарку "Приморськ-1", який розташований на узбережжі Азовського моря. Опрацьовано інформацію по 5923 зареєстрованим птахам 45 видів. У небезпечній зоні зіткнення птахів із лопатями ротора на висотах між 48 і 182 м виявлено 72 особини чотирьох видів: Larus ridibundus (43 птаха), Merops apiaster (15 птахів), Buteo buteo і Circus aeruginosus, відповідно, 5 і 9 птахів. Оцінювання ризиків зіткнень здійснено для одного року експлуатації вітрового парку з урахуванням поведінки птахів у різні сезони річного циклу (зимівля, міграції, гніздування). На підставі отриманих даних проведено аналіз можливості загибелі птахів за рахунок їх зіткнення з лопатями роторів. Розрахунки проводилися за допомогою моделі, яка побудована відповідно до рекомендацій Фонду "Шотландська природна спадщина". Ймовірність зіткнення птиці у разі знаходження в просторі ротора слабко залежить від її геометричних розмірів і знаходиться в межах 11 - 14 %. Прогнозування загального числа зіткнень у розрахунку на одну турбіну за один рік перебуває на рівні 0,07 - 0,25 птаха. З цієї кількості майже половина відноситься до Larus ridibundus. Сумарна кількість зіткнень усіх птахів протягом одного року експлуатації вітропарку з 26 турбінами складе майже 1,7 - 6,5 особин. Отримані дані узгоджуються з результатами робіт європейських дослідників.
Попередній перегляд:   Завантажити - 813.621 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Osadchyi V. V. 
Design of the educational environment for STEM-oriented learning [Електронний ресурс] / V. V. Osadchyi, N. V. Valko, N. O. Kushnir // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2020. - Т. 75, № 1. - С. 316-330. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2020_75_1_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 262.528 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Osadchyi V. 
Modern information and communication technologies for the professional training of future teachers [Електронний ресурс] / V. Osadchyi // Education: Modern Discourses. - 2019. - # 2. - С. 171-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edmd_2019_2_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 262.429 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Osadcha K. 
Modeling of the adaptive system of individualization and personalization of future specialists’ professional training in the conditions of blended learning [Електронний ресурс] / K. Osadcha, V. Osadchyi, V. Kruglyk, O. Spirin // Освітній вимір. - 2021. - Вип. 5. - С. 109-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2021_5_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.039 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Osadcha K. P.  
Current state and development trends of e-learning in China [Електронний ресурс] / K. P. Osadcha, V. V. Osadchyi, O. M. Spirin // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2021. - Т. 85, № 5. - С. 208-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2021_85_5_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 728.103 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Varina H. B. 
Features of gamification component introduction during the development of constructive strategies for overcoming youth life crises [Електронний ресурс] / H. B. Varina, V. V. Osadchyi, O. A. Goncharova, S. M. Sankov // Educational dimension. - 2022. - Вип. 58. - С. 84-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2022_58_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.379 Mb    Зміст випуску     Цитування
9.

Vakaliuk T. A. 
Methodology of monitoring negative psychological influences in online media [Електронний ресурс] / T. A. Vakaliuk, I. A. Pilkevych, D. L. Fedorchuk, V. V. Osadchyi, A. M. Tokar, O. M. Naumchak // Educational Technology Quarterly. - 2022. - Vol. 2022, Iss. 2. - С. 143-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edtq_2022_2022_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 736.539 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Ryabko A. V. 
Methods for predicting the assessment of the quality of educational programs and educational activities using a neuro-fuzzy approach [Електронний ресурс] / A. V. Ryabko, O. V. Zaika, R. P. Kukharchuk, T. A. Vakaliuk, V. V. Osadchyi // CTE Workshop Proceedings. - 2022. - Vol. 9. - С. 154-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2022_9_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 613.724 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Valko N. V. 
Cloud technologies for basics of artificial intelligence study in school [Електронний ресурс] / N. V. Valko, T. L. Goncharenko, N. O. Kushnir, V. V. Osadchyi // CTE Workshop Proceedings. - 2022. - Vol. 9. - С. 170-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2022_9_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.196 Mb    Зміст випуску     Цитування
12.

Lehka L. V. 
Hardware and software tools for teaching the basics of quantum informatics to students of specialized (high) schools [Електронний ресурс] / L. V. Lehka, S. V. Shokaliuk, V. V. Osadchyi // CTE Workshop Proceedings. - 2022. - Vol. 9. - С. 228-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2022_9_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.645 Mb    Зміст випуску     Цитування
13.

Osadcha K. P. 
The use of cloud computing technology in professional training of future programmers [Електронний ресурс] / K. P. Osadcha, V. V. Osadchyi // CTE Workshop Proceedings. - 2021. - Vol. 8. - С. 155-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2021_8_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 601.848 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Valko N. V. 
Cloud resources use for students' project activities [Електронний ресурс] / N. V. Valko, V. V. Osadchyi, V. S. Kruhlyk // CTE Workshop Proceedings. - 2021. - Vol. 8. - С. 304-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2021_8_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 760.401 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Varina H. B. 
Peculiarities of cloud computing use in the process of the first-year students' adaptive potential development [Електронний ресурс] / H. B. Varina, V. V. Osadchyi, K. P. Osadcha, S. V. Shevchenko, S. H. Lytvynova // CTE Workshop Proceedings. - 2021. - Vol. 8. - С. 521-538. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2021_8_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 719.039 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Symonenko S. V. 
Cloud technologies for enhancing communication of IT-professionals [Електронний ресурс] / S. V. Symonenko, V. V. Osadchyi, S. O. Sysoieva, K. P. Osadcha, A. A. Azaryan // CTE Workshop Proceedings. - 2020. - Vol. 7. - С. 225-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2020_7_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 111.682 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Valko N. V. 
Cloud technologies for STEM education [Електронний ресурс] / N. V. Valko, N. O. Kushnir, V. V. Osadchyi // CTE Workshop Proceedings. - 2020. - Vol. 7. - С. 435-447. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2020_7_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 290.122 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Semerikov S. O. 
1st Symposium on Advances in Educational Technology: Outlook [Електронний ресурс] / S. O. Semerikov, V. V. Osadchyi, O. H. Kuzminska // Educational Technology Quarterly. - 2021. - Vol. 2021, Iss. 4. - С. 429-604. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edtq_2021_2021_4_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 5.35 Mb    Зміст випуску     Цитування
19.

Papadakis S. 
ACNS Conference on Cloud and Immersive Technologies in Education: Report [Електронний ресурс] / S. Papadakis, A. E. Kiv, H. M. Kravtsov, V. V. Osadchyi, M. V. Marienko, O. P. Pinchuk, M. P. Shyshkina, O. M. Sokolyuk, I. S. Mintii, and others // CTE Workshop Proceedings. - 2023. - Vol. 10. - С. 1-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2023_10_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.685 Mb    Зміст випуску     Цитування
20.

Varina H. B. 
Enhancing adaptive learning: leveraging interactive exercises through the LearningApps service [Електронний ресурс] / H. B. Varina, V. V. Osadchyi, S. V. Shevchenko // CTE Workshop Proceedings. - 2023. - Vol. 10. - С. 281-293. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2023_10_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 787.852 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського